Reklama.

okładka

Reklama.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce- podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria adresowana jest do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni.
W drugim, zmienionym, wydaniu "Reklamy"autor:

  • wyjaśnia, czym jest reklama,
  • uczy, jak przygotować strategie reklamy,
  • pomaga wykorzystać media w reklamie,
  • opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy.
  •  

    DODATKOWE INFORMACJE

      Seria:Marketing bez tajemnic
    • Format:145x210 mm
    • Oprawa:miękka
    • ISBN-13:9788320814033
    • Data wydania:czerwiec 2002
    • Numer katalogowy:42332

    RECENZJEjak działają recenzje?

    Lista recenzji jest pusta

    DOSTAWA

    DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

    Realizacja dostaw poprzez:

    • ups
    • paczkomaty
    • ruch
    • poczta

    OPINIE

    Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

    © 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher