Polska kultura hip-hopowa.

okładka

Polska kultura hip-hopowa.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Hip-hop jest stosunkowo nowym zjawiskiem kulturowym, które u jednych ludzi budzi fascynację, a u innych wrogość. Młodzi ludzie widzą w hip-hopie alternatywe wobec rzeczywistości kreowanej przez rodziców, media i kulturę masową, ale też traktują hip-hop jako sposób na życie. Starsze pokolenia z reguły nie pojmują istoty ruchu, dostrzegając w nim tylko wulganość, prowokację i arogancję. Znajomość kultury ogranicza się często do jej zewnętrznych atrybutów, które budzą niechęć estetów, purystów i moralizatorów. Bliższe poznanie istoty kultury hip-hopowej nie musi od razu rozbudzać we wszystkich fascynacji czy zamiłowania. Jednak zaznajomienie się ze światem wartości hip-hopowych skłania chociaż do okazania szacunku. Hip-hop to nie tylko krzyk i bunt, ulica, brudne podwórko i osiedlowa ławka. Hip-hop jest kuturą spontaniczną, żywiołową, ale i skłonną do refleksji, analizy i uważnej obserwacji. Hip-hop bywa głęboką poezją, ale też głosem protestu, Tworzą go różni ludzie dla rozmaitych odbiorców. Hip-hop nie tworzy barier i nie wyznacza granic - wszakże wolność jest najważniejszą wartością. Wierzę, że głos młodego pokolenia - dziś lekceważonego i niedocenionego - w przyszłości okaże się jednym z najważniejszych nośników prawdy o rzeczywistości przełomu XX i XXI wieku

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:232
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788387598648
  • Numer katalogowy:42220

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher