Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury.

okładka

Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Autor porusza w niej kilka ważnych wątków, pozwalających z szerokiej perspektywy spojrzeć na zjawisko gier we współczesnej kulturze. Zawarte w książce zagadnienia m.in. narracyjnej gry fabularnej, scenariusz narracyjnej gry fabularnej, gry komputerowe - iluzja interakcji bezpośredniej oraz ich odzwierciedlenie w pedagogice. Warto zwrócić uwagę na bogatą bibliografię.

"Narracyjne gry fabularne i gry komputerowe są nowym składnikiem kultury współczesnej - powstały, prawie jednocześnie, zaledwie trzydzieści lat temu. Jestem od nich nieznacznie starszy, ale uznaję się za ich rówieśnika - zwłaszcza dlatego, że tym mianem z chęcią obdarzamy tych, z którymi dorastaliśmy, z którymi bawiliśmy się w młodości. W moim przypadku ta zabawa nie skończyła się po osiągnięciu dojrzałości - wręcz przeciwnie. Nic więc dziwnego, że mam do gier fabularnych i gier komputerowych stosunek bardzo osobisty, co - mam nadzieję - nie przeszkadza temu, abym mógł mieć wobec gier potrzebny w badaniach dystans i zmysł krytyczny." - Jerzy Zygmunt Szeja

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x205 mm
  • Liczba stron:230
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388668722
  • Numer katalogowy:42187

RECENZJEjak działają recenzje?

Super :D:D

Piszę pracę mgr na podobny temat. Ksiązka mi życie uratowała. Gorąco polecam. Swietna publikacja!!

Autor: Kijovitz Data: 08.09.2010

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher