Podstawy marketingu.

okładka

Podstawy marketingu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu podstaw marketingu. Bazą dla przedstawianych treści jest koncepcja marketingu opracowana przez Philipa Kotlera. Omawiane w podręczniku zagadnienia osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z życia gospodarczego i empirycznych analiz rynku, które uzasadniają słuszność opisywanych treści. Czytając podręcznik czytelnik ma nie tylko rozumieć, ale też wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, niemalże czuć go.

W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia: Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Rynek jako podstawa działalności marketingowej Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach Produkt jako narzędzie marketingu Cena jako element mieszanki marketingowej Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Plan marketingowy jako element zarządzania marketingowego Specyficzne obszary stosowania marketingu Prawo i etyka jako narzędzia regulacji działalności marketingowej, słowniczek pojęć marketingowych

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Edukacja
  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:272
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372514592
  • Data wydania:sierpień 2004
  • Numer katalogowy:41956

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher