Head to Toe. The Nude in Graphic Design

okładka

Head to Toe. The Nude in Graphic Design

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

A beautifully designed flexibound edition that comes in a slipcase, this is a first of it’s kind celebration featuring more than 600 examples of the human body as represented in graphic design, this innovative book will appeal to art directors, graphic designers, and design fans.
This groundbreaking volume investigates and illuminates a new generation of artists and the ways that they relate to one of art history’s most storied traditions: nude figure drawing and painting. This informative (and occasionally very cheeky) book demonstrates the ways in which new mediums and new technologies are pushing graphic designers to previously untold heights of artistic representation, thereby cementing the graphic designer’s place alongside more traditional mediums (drawing, painting) in art history and criticism.
From PETA’s infamous “I’d Rather Go Nude” ad campaign, to John Lennon and Yoko Ono posing nude on the cover of Rolling Stone magazine, Head to Toe features myriad examples of the nude figure and how it is altered and manipulated in the service of both art and commerce.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x260 mm
  • Liczba stron:312
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9780847861651
  • Data wydania:3 grudzień 2019
  • Numer katalogowy:417753

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher