OPIS
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy -- opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce -- podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.
Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Książka Informacja marketingowa:
-ukazuje rolę informacji w każdej dziedzinie działalności w gospodarce rynkowej;
-uświadamia potrzebę pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystywania informacji do walki z konkurencją;
-podpowiada, jak dzięki informacji osiągnąć sukces na szybko zmieniającym się rynku;
-informuje o źródłach pozyskiwania danych, metodach ich przetwarzania i dystrybucji.