It&#39, s not how good you are, it&#39, s how good you want to be.

okładka

It&#39, s not how good you are, it&#39, s how good you want to be.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

It`s Not How Good You Are, It`s How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world - a pocket `bible` for the talented and timid to make the unthinkable thinkable and the impossible possible. The world`s top advertising guru, Paul Arden, offers up his wisdom on issues as diverse as problem solving, responding to a brief, communicating, playing your cards right, making mistakes and creativity, all notions that can be applied to aspects of modern life. This book provides a unique insight into the world of advertising and is a quirky compilation of quotes, facts, pictures, wit and wisdom, packed into easy-to-digest, bite-sized spreads. If you want to succeed in life or business, this is a must!

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:120x170 mm
  • Liczba stron:127
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9780714843377
  • Data wydania:2003
  • Numer katalogowy:414844

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher