Jak komunikować się w pracy dobre praktyki.

okładka

Jak komunikować się w pracy dobre praktyki.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS


To NIE jest kolejny poradnik o komunikowaniu w pracy. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu dowiesz się, jak lepiej mówić, a przede wszystkim - jak lepiej słuchać. Nauczysz się kształtować empatię. Minimum teorii i solidna porcja praktyk. Bo komunikacja to narzędzie - najlepsze narzędzie do budowania relacji. Warto używać go z pełną świadomością. By osiągać swoje cele i budować lepsze relacje.
Rozwiń się! Teraz!

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:70x125 mm
  • Liczba stron:80
  • Oprawa:Twarda
  • ISBN-13:9788378433194
  • Data wydania:12 listopad 2019
  • Numer katalogowy:414543

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher