Marketing od A do Z.

okładka

Marketing od A do Z.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od "aktywów i zasobów" firmy do "zysku", aby ułatwić Czytelnikowi korzystanie z rad Autora.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:228
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320814835
  • Data wydania:październik 2003
  • Numer katalogowy:41352

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher