Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety.

okładka

Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Dlaczego kobiety to rekiny na smyczy? Dlaczego mężczyźni to leniwe maskotki? Co ma seks wspólnego z szarlotką? Dlaczego niektórzy mężczyźni przypominają gupiki? Co zakupy mają wspólnego z władzą? Dlaczego wiara w rycerza w lśniącej zbroi szkodzi kobiecemu zdrowiu? Co ma wspólnego porno z homarem? Dlaczego faceci nie nadają się zakupoholików? Gdzie występuje facecik-pasztecik? Komu potrzebna szatnia na facetów? Kto jest lepiej dostosowany do kultury konsumpcji - mężowie czy damy? Jeżeli chcesz wiedzieć, a nie masz kogo zapytać, zajrzyj do tej książki.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:282
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360207086
  • Data wydania:25 sierpień 2005
  • Numer katalogowy:40913

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher