Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych.

okładka

Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od Power­Query po nowe typy danych geograficznych i giełdowych. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 800 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy. Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programi e Excel • Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz • Wykorzystanie Power Query do pobierania i przekształcania danych z wielu rozmaitych źródeł • Nowe typy danych i sześć nowych funkcji • Ilustrowanie spostrzeżeń w danych geograficznych i czasowych przy użyciu Map 3D • Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych • Używanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego • Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe • Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver • Wykonywanie symulacji Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacyjnych • Wykorzystanie modelu danych i Power Pivot do skutecznego budowania i wykorzystywania relacyjnych źródeł danych • Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr O autorze Wayne L. Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za efektywne nauczanie. Wykładał najbardziej efektywne techniki wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:900
  • Oprawa:kartonowa foliowana
  • ISBN-13:9788375413984
  • Data wydania:1 sierpień 2019
  • Numer katalogowy:400100

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher