Zasoby niematerialne w procesie tworzenia przewag konkurencyjnych. małych i średnich przedsiębiorstw przygranicznych

okładka

Zasoby niematerialne w procesie tworzenia przewag konkurencyjnych. małych i średnich przedsiębiorstw przygranicznych

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

SPIS TREŚCI

WPROWADZENIE

ROZDZIAŁ I. Koncepcja tworzenia przewag konkurencyjnych w teorii zarządzania
1.1. Konkurencyjność w teoriach organizacji
1.2. Istota przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
1.3. Zdolność przedsiębiorstw do osiągnięcia przewag konkurencyjnych
1.4. Proces tworzenia przewag konkurencyjnych a przedsiębiorczość strategiczna

ROZDZIAŁ II. Zasoby niematerialne a zasobowa koncepcja budowy i utrwalania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
2.1. Zasobowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
2.2. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej
2.3. Przegląd koncepcji budowy przewag konkurencyjnych w oparciu o zasoby niematerialne
2.4. Wiedza oraz zaufanie jako kluczowe zasoby niematerialne tworzące przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw
2.5. Więzi międzyorganizacyjne w procesie utrwalania i budowy przewag konkurencyjnych

ROZDZIAŁ III. Charakterystyka przedsiębiorstwa przygranicznego
3.1. Konceptualizacja pojęcia przygraniczności oraz transgraniczności
3.2. Charakterystyka oraz możliwości tworzenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw przygranicznych
3.3. Zasoby niematerialne a zdolność dostosowania się przedsiębiorstw sfery MSP do uwarunkowań środowiskowych

ROZDZIAŁ IV. Budowa przewag konkurencyjnych przez przedsiębiorstwa MSP należące do inteligentnych specjalizacji na obszarach przygranicznych
4.1. Podstawy metodyczne prowadzenia badań
Założenia badawcze
Model badawczy
Narzędzia badawcze, operacjonalizacja
Przebieg badań
4.2. Charakterystyka badanego przedmiotu i obszaru badań
4.3. Niematerialne zasoby MSP w procesie podejścia strategicznego do realizacji procesów gospodarczych
4.4. Wiedza jako kluczowy zasób niematerialny przedsiębiorstw MSP a zdolność kreowania przewag
4.5. Potencjał konkurencyjny zasobów niematerialnych przedsiębiorstw przygranicznych
MSP w procesie internacjonalizacji i budowy przewag konkurencyjnych

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:354
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379966165
  • Data wydania:23 kwiecień 2019
  • Numer katalogowy:395556

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher