Lider alfa.

okładka

Lider alfa.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS


Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”

Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.
Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu.
Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli  praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku!

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:168x238 mm
  • Liczba stron:248
  • Oprawa:Miękka
  • ISBN-13:9788376956688
  • Data wydania:2018
  • Numer katalogowy:393123

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher