Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Agencje ratingowe a rynki akcji i obligacji.

OSZCZĘDZASZ 6,20 ZŁ

okładka

Agencje ratingowe a rynki akcji i obligacji.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Kontrowersje związane z wpływem decyzji agencji ratingowych na zachowanie się cen na rynkach akcji i obligacji nadal budzą wiele emocji, chociaż od momentu głośnej kompromitacji tych instytucji wobec upadku amerykańskiego banku inwestycyjnego Lehman Brothers, upłynęło już wiele lat. Autorki podjęły się ambitnego zadania weryfikacji poglądu o występowaniu wpływu decyzji podejmowanych przez te podmioty na poszczególne rynki krajów UE. W książce omówiono również zasady funkcjonowania agencji ratingowych, w tym także ustalania kategorii ratingowych oraz ich rolę w systemie finansowym.
Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, a mianowicie m.in.: • aktywnych i potencjalnych inwestorów zainteresowanych wiedzą z zakresu kształtowania się cen aktywów na rynkach finansowych, • naukowców i badaczy rynku finansowego, • studentów studiów pierwszego, drugiego, trzeciego stopnia oraz podyplomowych, • zarządzających kapitałem pracowników różnego rodzaju instytucji finansowych, w tym np. banków, funduszy inwestycyjnych, funduszy emerytalnych, • regulatorów rynków finansowych oraz przedstawicieli agencji ratingowych.
„Powstanie monografii ma głębokie uzasadnienie praktyczne i wypełnia lukę w polskojęzycznej literaturze finansowej, która nie zawiera dotąd tak kompleksowego opracowania na temat funkcjonowania agencji ratingowych i ich wpływu na wybrane segmenty rynków finansowych, na dodatek wzmocnionego rzetelnie przygotowanymi badaniami empirycznymi przeprowadzonymi przy pomocy przejrzystych, powszechnie uznawanych za prawidłowe, metod analizy ilościowej". Z recenzji dra hab. Grzegorza Kotlińskiego, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:182
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788381022477
  • Data wydania:28 luty 2019
  • Numer katalogowy:390917

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher