Średniowieczni mercator christianus. Praktyka organizacje, idee etyczne i religijne

okładka

Średniowieczni mercator christianus. Praktyka organizacje, idee etyczne i religijne

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

SPIS TREŚCI
GRZEGORZ MYŚLIWSKI, MARCIN W. BUKAŁA, Wstęp
GRZEGORZ MYŚLIWSKI, Handel detaliczny we Wrocławiu (XIII-XV w.)
MARCIN GRULKOWSKI, Oszustwa w handlu gdańskim (XIV – pierwsza połowa XVI w.)
MICHAŁ RZEPIELA, O pozycji zawodowej kobiet w średniowieczu w świetle praktyki opisu leksykograficznego w Słowniku łaciny średniowiecznej w Polsce
KAROL OSSOWSKI, Miejskie gildie kupieckie w czternastowiecznej Anglii. Zarys zagadnienia
RAFAŁ HRYSZKO Mercator christianus w koncepcji Rajmunda Llulla
MARCIN W. BUKAŁA, Problem zbawienia kupca według Mateusza z Kra­kowa

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:136
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379965984
  • Data wydania:2016
  • Numer katalogowy:390669

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher