Rachunkowość behawioralna.

okładka

Rachunkowość behawioralna.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Powszechny wizerunek rachunkowości przedstawia ją jako zajmującą się samymi faktami, przepisami, suchymi liczbami i ich przetwarzaniem. W tak rozumianej rachunkowości nie rozpatruje się w ogóle zachowania człowieka. Zakłada się, że księgowi, biegli rewidenci, inwestorzy i inne ogniwa ludzkie systemu finansowo-księgowego postępują racjonalnie. Rachunkowość behawioralna pokazuje, że tak nie jest. W procesach finansowo-księgowych poszukuje rzeczywistego człowieka, jego cech, pobudek, konsekwencji jego zachowań, decyzji, postaw i uwarunkowań indywidualnych.
Badania rachunkowości behawioralnej rozszerzają granice rachunkowości i wprowadzają do niej tematy, które tradycyjnie były uważane za domenę psychologii (jak ludzie podejmują decyzje) lub socjologii (jak wybory są uwarunkowane przez społeczne okoliczności).
Niniejsza książka przybliża istotę rachunkowości behawioralnej, jej genezę, teorie, na których jest oparta oraz ciekawe wyniki badań empirycznych, pokazując jak złożone i wielowymiarowe są kwestie, którymi zajmuje się rachunkowość.
Podjęte tu rozważania mogą stanowić ciekawe źródło wiedzy i inspiracji zarówno dla praktyków rachunkowości, dydaktyków i trenerów rachunkowości, finansistów, jak i dla pracowników naukowych zajmujących się psychologicznymi aspektami świata finansowego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:210
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375569773
  • Data wydania:15 grudzień 2018
  • Numer katalogowy:385316

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher