Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów.

okładka

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Znakomita obsługa to coś więcej niż zwykła uprzejmość. Oznacza ona spełnianie oczekiwań klientów i zaspokajanie ich potrzeb w taki sposób, by uznali, że kontakt z daną firmą to prawdziwa przyjemność. Doskonała obsługa to także umiejętność miłego zaskakiwania klientów. Ważna jest nie tylko sama sprzedaż, ale także wywarcie dobrego wrażenia na klientach - stanowi to podstawę stworzenia z nimi trwałych relacji. Znakomita obsługa to zatem sposób na emocjonalne związanie klientów z firmą.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:160
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374840361
  • Data wydania:sierpień 2006
  • Numer katalogowy:38116

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher