OPIS
Dwunastoletni Rogan Webber doskonale sobie radzi w swojej ulubionej grze wideo,
Laser Viper. Bardzo się cieszy, kiedy światowej sławy twórca gier zaprasza go, by wraz
z pięciorgiem najlepszych pro-graczy w kraju wziął udział w ekskluzywnym turnieju.
Cała piątka ma zamieszkać w luksusowych apartamentach i w siedzibie potentata
technicznego testować najnowocześniejszy sprzęt do gier wirtualnych, wcielając się
w potężne roboty bojowe i prowadząc cyfrową bitwę. Udział w tym turnieju to prawdziwe
wyróżnienie!
Jednak misje stają się coraz trudniejsze. Część graczy rezygnuje, a pozostali uczestnicy
stają w obliczu rosnącego podejrzenia, że gra może nie być tym, czym się na początku
wydawała… Dlaczego żołnierze i roboty, z którymi walczą w Laser Viper, zachowują
się tak dziwnie? Co kryje się za podejrzanymi błędami w grze? I dlaczego gra wydaje
się być taka… prawdziwa?
Rogan i jego rywale muszą zmobilizować siły w Armii Graczy, aby wspólnie odkryć
prawdę i zrobić, co należy... w niebezpiecznym świecie, w którym gry wideo zaatakowały
rzeczywistość.
XI