Pop Art.

okładka

Pop Art.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Peaking in the 1960s, Pop Art began as a revolt against mainstream approaches to art and culture and evolved into a wholesale interrogation of modern society, consumer culture, and the role of the artist and artwork.
Pop artists primary provocation was to defy ideas of the artistic canon or “originality” by integrating mass market imagery into their works. Whether advertising slogans, famed Hollywood faces, comic strip style characters, or the packaging of consumer products, the likes of Robert Rauschenberg, Claes Oldenburg, Andy Warhol, and Roy Lichtenstein knowingly reproduced mundane, everyday images from popular culture.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:245x325 mm
  • Liczba stron:240
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9783836520096
  • Data wydania:22 maj 2018
  • Numer katalogowy:369162

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher