Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Marketing lateralny.

okładka

Marketing lateralny.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Autorzy przytaczają liczne przykłady, jak w wyniku zastosowania marketingu lateralnego opracowano produkty, które przyniosły powodzenie nawet w warunkach hiperkonkurencji i jednorodności produktów.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:220
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320815375
  • Data wydania:wrzesień 2004
  • Numer katalogowy:36739

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher