Marketing lateralny.

okładka

Marketing lateralny.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Autorzy przytaczają liczne przykłady, jak w wyniku zastosowania marketingu lateralnego opracowano produkty, które przyniosły powodzenie nawet w warunkach hiperkonkurencji i jednorodności produktów.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:220
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320815375
  • Data wydania:wrzesień 2004
  • Numer katalogowy:36739

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher