OPIS
Udowa silnej marki i tworzenie efektywnych strategii zarządzania nią to obecnie główne wyzwanie dla właścicieli marek i specjalistów ds. marketingu w Polsce. Marki są często najbardziej wartościowym aktywem przedsiębiorstw. Wartość silnej marki może być wielokrotnie wyższa niż łączna wartość pozostałych materialnych i niematerialnych aktywów firmy. Wiele firm pragnie mieć dobrą markę, ale nie wie, jak to osiągnąć.
W książce przedstawiono sposób postępowania, prowadzący do uzyskania i utrzymania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa dzięki silnej marce. Układ książki odzwierciedla kolejność działań, jakie należy podjąć, aby osiągnąć ten cel i chronić pozycję na rynku. Zastosowanie całość lub choćby części wskazówek pozwoli uniknąć błędów w procesie kreowania silnej marki, a tym samym przyczyni się do sukcesu przedsiębiorstwa.
czytelnik znajdzie w książce m. In. Odpowiedzi na następujące pytania:
- Co to jest kapitał marki?
- Co decyduje o sile marki?
- Jak najlepiej wykorzystać posiadaną markę?
- W jaki sposób stosować strategię rozszerzenia marki na nowe produkty
- Jak obliczyć wartość marki?