Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Słownik marketingu i reklamy angielsko - polski.

okładka

Słownik marketingu i reklamy angielsko - polski.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka ta - jako uniwersalny dodatek do wielu dostępnych na rynku słowników biznesu o charakterze ogólnym - ma na celu służenie Użytkownikowi pomocą w precyzyjnym, zwłaszcza bardziej zaawansowanym rozumieniu i posługiwaniu się terminologią zarówno ogólną, jak i przede wszystkim specjalistyczną.
Pozycja wyjątkowo ważna dla studentów oraz adeptów marketingu. Autor słownika położył szczególnie mocny nacisk na wyraziste ukazanie leksyki w dziedzinie szeroko rozumianej promocji i zastosowań reklamy. Obie części - angielsko-polska i polsko-angielska - zawierają blisko 15 000 haseł, wydrukowanych w sposób przyjazny dla każdego oka. I rozmiar książki stanowi jej niebagatelny atut.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:115x185 mm
  • Liczba stron:541
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788387808044
  • Data wydania:styczeń 1999
  • Numer katalogowy:36621

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher