Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku.

okładka

Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Niniejsza antologia dzieli się na dwie części.
cześć pierwsza tej antologii poświęcona jest poszczególnym mediom - od fotografii po rzeczywistość wirtualną - i traktuje o wybranych problemach fotografii, przekazów audialnych, filmu, telewizji i wideo, komputerów i Sieci. Przedstawia z uwzględnieniem chronologii najważniejsze przejawy i zagadnienia infrastruktury komunikacyjnej mijającego stulecia. Wprowadza Czytelnika w świat współczesnych mediów.
Część druga zawiera elementy diagnozy sytuacji mediów w komunikacji społecznej u progu XXI wieku. Ponadto obejmuje fragmenty wielkiej dyskusji o kierunku ewolucji naszego kręgu oraz sporu wokół podstawowych wartości kultury mającego w tle pytanie: Czy technika triumfuje nad kulturą?
Na całość składają się zatem: Zarys problematyki mediów w układzie chronologicznymi, elementy diagnozy współczesnej sytuacji komunikacyjnej, fragmenty sporu kulturowego wokół funkcjonowania mediów.
W taką propozycję koncepcyjną wpisane zostały prace autorów polskich i obcych, klasyków i współczesnych, przedruki oraz artykuły specjalnie napisane do tej antologii. Proponowany tu korpus tekstów może służyć każdemu, kto interesuje się wiekiem XX, mediami, społeczną komunikacją, współczesną kulturą.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x245 mm
  • Liczba stron:689
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788388164897
  • Data wydania:styczeń 2005
  • Numer katalogowy:36540

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher