Klienci kupują tylko od zwycięzców.

okładka

Klienci kupują tylko od zwycięzców.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka adresowana jest do szerokiego grona sprzedawców, takich jak przedstawiciele handlowi, doradcy lub pracownicy działu sprzedaży i inni, którzy w codziennych zmaganiach z globalną konkurencją, pragną się wybić ponad przeciętność i osiągnąć handlowy sukces. Jest także doskonałym wprowadzeniem w przedsiębiorczość dla wszystkich młodych ludzi rozpoczynających pracę, ukazując im praktykę działalności handlowej w jednym z wiodących krajów Unii Europejskiej. W obliczu zmian zachodzących w naszym kraju oraz zbliżającego się wejścia Polski do Unii książka ta pozwala zobaczyć, jak należy działać, aby osiągnąć sukces w warunkach, które stopniowo obejmą całą naszą gospodarkę. Ciągle się słyszy o niewiarygodnie skutecznych sprzedawcach - sprzedawcach, którzy sprzedają nie odrobinę powyżej średniej, ale nawet o 300 lub 400% więcej od swoich kolegów. O sprzedawcach, których nie zraża ani brak koniunktury, ani silna konkurencja. Jakie tajemnice kryją się za tymi sukcesami? Jakie techniki prowadzą najlepszych sprzedawców do celu? Hans Christian Altmann odkrywa fascynujące strategie zwycięzców oraz zdradza metody, które zaprowadzą każdego do sukcesu. Książka "Klienci kupują tylko od zwycięzców": -zachęca do przekraczania własnych ograniczeń i odważniejszego podejmowania coraz to większych wyzwań -pokazuje, jakie obroty i prowizje można osiągnąć dzięki właściwemu nastawieniu; -pomaga w bezlitosnych czasach globalizacji wstąpić w szeregi zwycięzców i skorzystać z istniejących szans Każdy z nas w jakimś momencie swego życia jest sprzedawcą towaru, idei, filozofii, koncepcji itp., lecz znacznie częściej jesteśmy tymi, którzy kupują. Książka ta jest przede wszystkim świetnym podręcznikiem dla zawodowych sprzedawców, ale przeczytać powinni ją wszyscy jako potencjalni sprzedawcy lub kupcy. Czytelnik znajdzie w niej nie tylko wiedzę teoretyczną, ale i wiele różnych przykładów rzeczywistych sytuacji, co sprawia, że czyta się ją chwilami jak bardzo ciekawą książkę beletrystyczną. (Henryk Orfinger, prezes Laboratorium Kosmetycznego dr Irena Eris)

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:242
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788387914639
  • Data wydania:czerwiec 2007
  • Numer katalogowy:36454

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher