OPIS
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o różne terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem - w konfrontacji z rzeczywistością. Zawarte w nim hasła zostały opracowane w sposób prosty, zrozumiały i syntetyczny, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim oraz obszernym słownikiem angielsko-polskim - ułatwi to z pewnością korzystanie z literatury i słowników anglojęzycznych poświęconych sprawom biznesu. Większość haseł zawiera też odsyłacze kierujące do innych pokrewnych haseł lub je poszerzających. Umożliwi to z pewnością Czytelnikowi ulokowanie danego hasła w szerszym kontekście pojęciowym i ułatwi usystematyzowanie wiedzy na temat określonego aspektu biznesu. Naszym zamierzeniem było stworzenie pozycji przystępnej, praktycznej, interesującej każdego, komu bliski jest biznes i sztuka osiągania w nim sukcesu, pozycji służącej jako przewodnik po teorii biznesu dostosowanej do rzeczywistości, instrumentu pomocnego w wykonywaniu i rozwiązywaniu problemów każdej organizacji z pożytkiem dla jej ekonomiki i pracujących w niej ludzi, a także kształtowaniu nowego sposobu myślenia polskiego świata biznesu, bardziej odpowiadającego nowym uwarunkowaniom i wyzwaniom przyszłości. Mamy nadzieję, że nasza publikacja spotka się z zainteresowaniem szerokiego kręgu Czytelników, poszukujących merytorycznego wsparcia dla swych działań i koncepcji osiągania sukcesu w biznesie.