OPIS
Partyzanckie Public Relations w Internecie przenosi techniki i taktykę działań promocyjnych w szeroko otwartą przestrzeń Światowej Pajęczyny (World Wide Web). Ta motywująca i wybitna książka pełna bezcennych strategii pozyskiwania maksymalnej uwagi otoczenia bez względu na zasobność budżetu, pomoże przygotować przekaz tak, by miał siłę przebicia i przyniósł pożądane efekty w dzisiejszym, dynamicznym świecie elektronicznego przesyłu informacji. Książka zawiera instruktaż prowadzenia błyskawicznych bitew promocyjnych, a także analizy licznych przykładów kampanii partyzanckich prowadzonych w Sieci. Kreuje nowy wzorzec zdobywania popularności - budowania marki czy biznesu - w erze informacji cyfrowej. Początkujący przedsiębiorcy i wszyscy, którzy pragną maksymalnego rozgłosu za minimalne pieniądze, poznają:
sprawdzone techniki przebijania się przez niepokonane, do niedawna, zapory mediów elektronicznych i drukowanych,
strategie pozwalające uzyskać pozycję eksperta i odpowiednio ją wykorzystać,
wskazówki jak tworzyć komunikaty przykuwające uwagę mediów i jak, z pomocą Internetu, dopasować je do odbiorców.
Oto skuteczne P.R.: szybkie, proste, i dostępne dla każdego - wystarczy je poznać.