Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Kreatywne kierowanie.

okładka

Kreatywne kierowanie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Globalizacja, informatyzacja, totalna konkurencja, dostępność kapitału - to główne parametry wyścigu w dzisiejszej gospodarce. Dzięki burzliwemu rozwojowi informatyki i lotnictwa świat stał się globalną wioską i dąży do zatarcia granic również tych fizycznych. Wiemy dokładnie i w krótkim czasie, kto wymyślił bądź ma najnowszą technologię, nowe produkty i usługi. Jeśli tylko mamy dobry pomysł i jesteśmy w stanie sprostać międzynarodowej konkurencji to kapitał stoi do naszej dyspozycji. Rozpoczynając nowe przedsięwzięcie czy racjonalizując stare wybieramy się dziś na wojnę z całym światem. Wynik może być jeden - sukces albo bankructwo. Jak więc wytrzymać i wygrać ten wyścig, kiedy poziom technologiczny i kapitałowy wyrównuje się. Jedynym, niepowtarzalnym atutem w tej rozgrywce są ludzie. To oni tworzą największy kapitał organizacji. To oni prowadzą ją do sukcesu lub do upadku. To na nich obecnie trzeba skupić największą uwagę.

Nowe pokolenie pracowników, (tzw. ludzie nowych wartości) ma zupełnie inny stosunek do pracy i życia. Nie mają najmniejszej ochoty na uzależnianie swojego życia od jednej organizacji. Wolą raczej traktować siebie jako niezależnych, mogących przeprowadzić się na dowolne inne miejsce jeśli obecne nie przypadnie im do gustu. Uważają oni, że lojalność wobec firmy jest przeżytkiem i będą się wiązać z organizacjami, które tworzą prawdziwe poczucie wspólnoty. Aby wykorzystać drzemiący w tych ludziach potencjał intelektualny i twórczy trzeba zapewnić im odpowiedni poziom bezpieczeństwa, wygody i komfortu, tak by mogli ponosić odpowiedzialność za swą pracę, dostrzegać w niej sens i znaczenie, mieć możność spożytkowania swoich kwalifikacji i uzdolnień, a także świadomość, że stoją przed nim szanse rozwoju, awansu i postępu.

 

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Biblioteka Biznesmena
  • Format:150x238 mm
  • Liczba stron:352
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788385428503
  • Numer katalogowy:34631

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher