Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Marketing internetowy w turystyce. i strategie revenue management w hotelarstwie

okładka

Marketing internetowy w turystyce. i strategie revenue management w hotelarstwie

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.
Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): - tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, - pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, - zarządzanie swą reputacją w sieci, - maksymalizacja zysku metodą revenue management.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:235x165 mm
  • Liczba stron:396
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375568332
  • Data wydania:12 kwiecień 2017
  • Numer katalogowy:335100

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher