Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach kryzysu gospodarczego.

okładka

Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach kryzysu gospodarczego.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Wśród głównych przesłanek, które skłoniły autora do podjęcia badań dotyczących innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w czasie kryzysu gospodarczego, były wyniki płynące z badań empirycznych przeprowadzonych wśród tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki w latach 2009–2011, w ramach projektu naukowego, finansowanego przez MNiSzW „Niematerialne wartości źródłem ukrytej przewagi konkurencyjnej tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki”(Zastempowski, Popławski & Grego-Planer, 2011). Wskazały one jednoznacznie, iż do kluczowych składników budujących konkurencyjność tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki (w grupie których 30% należało do małych i średnich przedsiębiorstw) zaliczyć należy głównie zasoby o charakterze niematerialnym. To wiedza, doświadczenie, zdolności i umiejętności pracowników (zarówno menedżerów, jak i pracowników niższych szczebli) zdecydowanie najsilniej determinowały konkurencyjność. Analiza i ocena uzyskanych w postępowaniu badawczym wyników spowodowała postawienie szeregu nowych pytań. Czy podobne prawidłowości pojawiają się w obszarze innowacyjności? Jak w tym zakresie zachowują się małe i średnie przedsiębiorstwa? Czy również w innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw zasoby niematerialne będą odgrywały kluczową rolę? Czy można badać innowacyjność przedsiębiorstw, odwołując się do osiągnięć zasobowej teorii organizacji? Czy można mówić o dynamicznym potencjale innowacyjnym? Jak skutecznie budować modele działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw i kreować ich przestrzeń innowacji? To jedynie pewien wycinek pytań, które przyczyniły się do podjęcia, opisanych w niniejszej pracy, badań.
Fragment wstępu

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:158x223 mm
  • Liczba stron:206
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323137108
  • Data wydania:31 marzec 2017
  • Numer katalogowy:333124

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher