Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach.

okładka

Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Dorobek naukowy Autorów niniejszej monografii – pracowników i współpracowników Katedry Ekonomii i Innowacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – obejmuje teoretyczne oraz aplikacyjne rozwiązania w zakresie:
metod i technik badania aktywności innowacyjnej (autorskie kwestionariusze badań ankietowych, procedury wyłaniania inteligentnych specjalizacji, włączenie światowych zbiorów informacji patentowej w badania kierunków i dynamiki procesów gospodarczych); organizacji krajowego interdyscyplinarnego systemu interaktywnej informacji naukowej i naukowo-technicznej dla nauki, edukacji i przemysłu; narodowej i regionalnej polityki innowacji; strategii zarządzania innowacjami; ekonomii rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych czynników w rozwoju gospodarki oraz społecznych procesów antycypacji kierunków rozwoju (foresight); metodyki badań relacji kobiet i mężczyzn w procesie innowacji.
W podejściu badawczym reprezentowanym przez Katedrę nacisk jest położony na takie kategorie, jak innowacje, innowacyjność, proces innowacji, strategie innowacji oraz struktury organizacyjne i instytucjonalne dla aktywności innowacyjnej, za których pośrednictwem objaśnia się przyczyny i skutki zjawisk, procesów i mechanizmów obserwowanych w gospodarce na różnych jej poziomach.
„Zagadnienie społecznych i instytucjonalnych uwarunkowań rozwoju innowacyjności gospodarki nie zostało dostatecznie przeanalizowane ani opisane w polskiej literaturze przedmiotu. Publikacja Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach to wartościowe opracowanie naukowe, a jego Autorzy dostrzegli potrzebę poszerzenia wspomnianego pola badawczego. Na podkreślenie zasługuje wzbogacenie przez nich dotychczasowej wiedzy na temat społecznych i instytucjonalnych uwarunkowań procesu innowacji. Znajduje to potwierdzenie w interesującej analizie głównego tematu badań”. Z recenzji dr. hab. Witolda Kasperkiewicza, prof. Uniwersytetu Łódzkiego

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:142
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323341925
  • Data wydania:2016
  • Numer katalogowy:327465

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher