Dusza nowego konsumenta.

okładka

Dusza nowego konsumenta.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

"Dusza Nowego Konsumenta" to książka niezbędna dla każdej firmy zamierzającej korzystać lub funkcjonować w Internecie. Doskonale przygotowuje do przejścia z fazy "wczesnych użytkowników" do fazy "wczesnej większości".

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Business & Internet
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:308
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788387885168
  • Data wydania:sierpień 2001
  • Numer katalogowy:32446

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher