A Framework for Marketing Management.

okładka

A Framework for Marketing Management.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management
Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book’s efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases.
The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:190x230 mm
  • Liczba stron:344
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781292093147
  • Data wydania:14 lipiec 2015
  • Numer katalogowy:324155

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher