Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów.

okładka

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:92
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326955884
  • Data wydania:21 październik 2016
  • Numer katalogowy:318285

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher