Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

okładka

Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.

Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. 

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.

Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.

To jest właśnie Marketing 3.0!

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.

Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.

Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego.

Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:158x233 mm
  • Liczba stron:200
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788380871151
  • Data wydania:9 wrzesień 2016
  • Numer katalogowy:313441

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher