Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Marketing. Teoria pragmatyczna. Podręcznik akademicki

okładka

Marketing. Teoria pragmatyczna. Podręcznik akademicki

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie I Marketing
  • Format:165x245 mm
  • Liczba stron:438
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788378140795
  • Data wydania:13 styczeń 2016
  • Numer katalogowy:293817

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher