Wódka.

okładka

Wódka.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Czy w ogóle jest sens pisać o wódce, trunku, który zdaniem wielu konsumentów najlepiej, jeśli w ogóle nie ma smaku? Kultura picia wódki w naszym kraju nie przewiduje degustacji, jak to robimy z koniakiem czy whisky, wódkę pije się w małych kieliszkach, zmrożoną, na raz, nie zastanawiając się nad jej smakiem. Najczęstsze kryteria wyboru wódki, to cena i moc alkoholu.
Przynajmniej tak było do niedawna.
Na szczęście czasy się zmieniają, a konsumenci coraz częściej doceniają jakość wódki. Wbrew hasłu reklamowanemu wódki Maximus “Wódka o smaku wódki“, wcale nie jest tak, że każda smakuje podobnie. Inny smak mają wódki ziemniaczane, inny żytnie, a inny jęczmienne. Zupełnie czym innym jest wódka jednokrotnie destylowana, a czym innym destylowana wielokrotnie.

Historycy nie są pewni, kiedy zaczęto destynować alkohol.
Pochodzenie zarówno słowa alkohol, jak i alembik, czyli nazwy urządzenia służącego do destylacji, wskazuje na to, że wywodzi się on ze świata arabskiego – odpowiednio: al-kuhl (zły duch) oraz al-anbiq – gdzie zaczęto wytwarzać mocne alkohole prawdopodobnie w VII wieku.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:210x270 mm
  • Liczba stron:192
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788327439956
  • Data wydania:24 listopad 2015
  • Numer katalogowy:291968

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher