Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

okładka

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x210 mm
  • Liczba stron:156
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788393373598
  • Data wydania:27 lipiec 2015
  • Numer katalogowy:280761

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher