OPIS
Naucz się tworzyć aplikacje w środowisku Android Studio!
Instalowanie środowiska programistycznego, czyli od czego zacząć pracę
Efekty specjalne, czyli jak przygotować obrazy i animacje dla Twojej aplikacji
Programowanie czas zacząć, czyli do czego potrzebna Ci Java
Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne jest dziś bardzo intratnym biznesem. Wszyscy używamy tabletów, smartfonów, telefonów komórkowych. Przeważnie zainstalowany jest w nich system operacyjny Android. Jest on bardzo uniwersalny, lecz musi uwzględniać najróżniejsze parametry sprzętu, na którym działa — a to sprawia, że jest również skomplikowany.
Jeśli chcesz nauczyć się programować telefony i tablety, zacznij naukę od przeczytania tej książki. Książka poprowadzi Cię przez trudny proces pisania pierwszych aplikacji w nowym, oficjalnym środowisku programistycznym Android Studio. Dowiesz się, jak przygotować swoje środowisko pracy. Nauczysz się tworzyć i opisywać graficzne zasoby aplikacji, takie jak obrazy i animacje. Odkryjesz, jak wykorzystać kilka podstawowych elementów programowania, np. jak dodać reakcje opisane w Javie do różnych elementów aplikacji. Zobaczysz jak działają najważniejsze mechanizmy w programowaniu urządzeń mobilnych i stworzysz swoją pierwszą aplikację wieloekranową. Złap bakcyla programowania!
Instalacja i konfiguracja środowiska
Pierwsza aplikacja
Wygląd pierwszej aplikacji
Graficzne zasoby aplikacji
Więcej o wyglądzie aplikacji
Podstawy programowania
Przygotowanie i uruchomienie animacji
Przygotowanie interfejsu użytkownika
Animacja poklatkowa map bitowych
Własne komponenty graficzne
Wątek w drugim planie
Więcej ekranów dla aplikacji
Android Studio — obudź w sobie kreatywność programisty!