Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość. Tom 3. Komunikacja strategiczna. Konteksty rozwoju społecznego, zmian rynku i komunikacji

okładka

Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość. Tom 3. Komunikacja strategiczna. Konteksty rozwoju społecznego, zmian rynku i komunikacji

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu czytelników. Ułatwia studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom i uczestnikom kursów tematycznych. Tworzy pomost między teorią a praktyką, może zatem być przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw, akcjonariuszy, menedżerów wyższego i średniego szczebla oraz specjalistów z różnych dziedzin, gdyż skupia się na zarządzaniu jako dyscyplinie o uniwersalnym znaczeniu.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:230x305 mm
  • Liczba stron:798
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788376384306
  • Data wydania:28 maj 2015
  • Numer katalogowy:276475

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher