Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw.

okładka

Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka jest efektem teoretycznych badań wartości behawioralnych stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, która jest obserwowana na rynku w postaci różnorodnych i zindywidualizowanych zachowań rynkowych poszczególnych podmiotów. Ze względu na swoją specyfikę, zjawisko stratyfikowania się przedsiębiorstw niewątpliwie wymaga interdyscyplinarnego podejścia. Takie swoiste uwarstwienie przestrzeni społeczno-gospodarczej przejawiające się grupowaniem podmiotów gospodarczych w wyodrębnionych warstwach wymusza wszechstronny ogląd – zarówno jego przyczyny, jak i skutki ujawniają się jednocześnie w wielu sferach. W ramach badań, podjęto wysiłek opracowania i przedstawienia uniwersalnej metodologii badania stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, opartej na strukturalizmie antropologicznym i rozważaniach natury behawioralnej – zaproponowano metodologię strukturalizmu behawioralnego pozwalającą na odkrywanie elementów stanowiących strukturalne uwarunkowania procesów społeczno-gospodarczych wraz ze wzajemnymi powiązaniami pomiędzy nimi.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:167x238 mm
  • Liczba stron:212
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788378652762
  • Data wydania:2 maj 2015
  • Numer katalogowy:274186

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher