Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej.

okładka

Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka ta jest propozycją zmiany optyki widzenia reklamy poprzez wpisanie jej w ramy świata społecznego, w ramy naszej wiedzy potocznej. Autorce udało się przekonująco pokazać, że przyjęta przez nią perspektywa jest użyteczna w badaniach nad reklamą.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:164
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323317548
  • Data wydania:sierpień 2004
  • Numer katalogowy:27315

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher