Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna.

okładka

Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Pierwszy w Polsce podręcznik zawierający pełne spektrum wiedzy z zakresu marketingu politycznego. Czytelnik pozna modele zachowań wyborczych, problematykę sementacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, rolę mediów w kampanii i reklamie politycznej, zagadnienia związane z organizacją sondazy i debat politycznych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Psychologia Polityczna
  • Format:175x240 mm
  • Liczba stron:670
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788389574763
  • Data wydania:15 marzec 2005
  • Numer katalogowy:26965

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher