Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania.

okładka

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń.
Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:750
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379221820
  • Data wydania:4 październik 2015
  • Numer katalogowy:267943

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher