Zarządzanie twórczością w organizacji. Koncepcja, metody i narzędzia

okładka

Zarządzanie twórczością w organizacji. Koncepcja, metody i narzędzia

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Kreatywność, twórczość, innowacyjność jako przedmiot badań naukowych Istota, znaczenie i uwarunkowania rozwoju organizacji twórczych Potencjał osobowości twórczej pracowników fundamentem organizacji twórczej Twórczość zespołu i optymalizacja jego funkcjonowania w organizacji Poziom eksploracji zarządzania twórczością - koncepcja i metody Poziom omplementacji i komercjalizacji zarządzania twórczością - koncepcja i metody

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:388
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375567144
  • Data wydania:2014
  • Numer katalogowy:265343

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher