Marketing dla studentów kierunków technicznych.

okładka

Marketing dla studentów kierunków technicznych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, - elementy marketing-mix, - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Seria Akademicka
  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:484
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326479991
  • Data wydania:16 grudzień 2014
  • Numer katalogowy:262336

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher