Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Koordynacja działalności przedsiębiorstw. Marketingowe integrowanie silosów

okładka

Koordynacja działalności przedsiębiorstw. Marketingowe integrowanie silosów

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności.
Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie I Marketing
  • Format:164x235 mm
  • Liczba stron:196
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326480010
  • Data wydania:17 grudzień 2014
  • Numer katalogowy:262331

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher