OPIS
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
Dowiedz się:
dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku? jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć? dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł? jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube? czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić? w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach? czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”? czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach? czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki? dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić? z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio? co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać? jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę? jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?