OPIS
Podręcznik dla uczniów szkół zawodowych i szkół policealnych, zawód: sprzedawca. W pierwszej części omówiono:
zagadnienia związane z obsługą klienta, m.in. zasady, formy i metody obsługi klienta, przebieg procesu sprzedaży, zasady rozmów sprzedażowych, podstawowe pojęcia dotyczące umów sprzedaży, procedury postępowania reklamacyjnego, ochronę praw konsumenta, sposoby promocji placówek handlowych.
Podręcznik zawiera przykładowe testy do sprawdzenia nabytej wiedzy.
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów zasadniczych szkół zawodowych oraz szkoły policealnej kształcących w zawodzie sprzedawca, zgodnie z programem nauczania 522[01]/ZSZ, SP/MEN/2007.02.08.
Podręcznik składa się z trzech części, w których zawarto treści dotyczące kolejno: zasad obsługi klienta, uwarunkowań dotyczących sprzedaży towarów oraz promocji placówek handlowych.
Na końcu każdej części zamieszczono przykładowe testy do sprawdzenia nabytej wiedzy.