Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a zyski rosną

okładka

Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a zyski rosną

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.

Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.

Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak:

  • przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną,
  • wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami,
  • organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie,
  • zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat,
  • radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią.

Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają!

Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University.

David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę  internetową  w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych.

Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x225 mm
  • Liczba stron:328
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788377467459
  • Data wydania:10 październik 2014
  • Numer katalogowy:254645

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher