Sprzedaż imprez i usług turystycznych Marekting. Część 2.

okładka

Sprzedaż imprez i usług turystycznych Marekting. Część 2.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Zakres:
2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych)

Podręcznik do nauki:
sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:233
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788302135422
  • Data wydania:2013
  • Numer katalogowy:254161

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher